امكانات بيمارستان

  • تمامی اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،یخچال ، کمد ، دستشویی و حمام مستقل، تخت کنترل دار (دیجیتالی) ، زنگ احضار پرستار و کاناپه تختخواب شو جهت همراه بیمار می باشد. همچنین برای همراهان و بیماران منوی غذایی انتخابی وجود دارد. اینترنت بی سیم بصورت رایگان در دسترس است. لباس و دمپایی ورود به بخش از طریق بخش در اختیار بیمار قرار میگیرد. 
  • بانک : باجه های بانک ملت و بانک رفاه در داخل بیمارستان وجود دارد. دستگاه ATM بانک ملت و رفاه و دستگاه کارتخوان در صندوق بصورت شبانه روزی وجود دارد. 
  • در راستای هدف ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای مشتریان و همچنین ایجاد فضایی برای آسایش همراهان ، کافی شاپ در داخل بیمارستان ، در طبقه همکف از ساعت 8 صبح الی 8 شب ، جهت سرو باز میباشد. 
  • بیمارستان دی دارای متخصص تغذیه میباشد. برنامه غذایی بیماران بستری باتوجه به نوع بیماری و محدودیت های مصرف مواد خوراکی تحت نظر متخصص تغذیه برنامه ریزی میگردد.  غذای همراه دارای سه منو غذایی متنوع است.  همچنین آب جوش در تمامی ساعات شبانه روز موجود میباشد. 
  • جایگاه شارژ موبایل به منظور ارتقاء کیفیت خدمات ، در طبقه همکف در مجاورت داروخانه وجود دارد. 
  • تلفن عمومی رایگاه در طبقه همکف بیمارستان ، درب ورودی خیابان توانیر موجود میباشد. 
  • تاکسی سرویس به صورت شبانه روزی وجود دارد. برای هماهنگی با مرکز تلفن (شماره گیری عدد 9 از داخل بیمارستان ) تماس حاصل فرمایید. 
  • نماز خانه در طبقه B2 بیمارستان قرار گرفته است.